pewag servostar Schneekette FAQs
Před prodejem
Existují vozidla, která nemají za kolem žádný prostor. V takovém případě nelze použít tradiční sněhové řetězy. Jediným řešením jsou vnější řetězy.
Vnější řetězy nabízejí adekvátní vlastnosti, které jsou v souladu se zákonnými požadavky na sněhové řetězy. Díky své konstrukci mají tradiční řetězy lepší vlastnosti, protože pokrývají celou pneumatiku. Ale tradiční řetězy nelze namontovat na vozidla, zatímco vnější řetězy ano. pewag servostar nabízejí nejlepší vlastnosti pro tato vozidla.
Jakmile je řetěz připraven, montáž je snadná. Nicméně, řetězem s nejjednodušší montáží je pewag servomatik. Ale pewag servomatik má svá omezení, která závisejí na prostoru v podběhu kola.
Ano, výrobek je certifikován podle normy ÖNORM V5117. Testovány jsou také podle nové evropské normy EN 16662-1.
Ano, ale to se může stát s každým modelem řetězu, pokud montáž nebyla provedena správně, nebo je řetěz příliš velký. Aby k tomu nedošlo, je nutné řetěz pewag servostar řádně upevnit na šroub kola.
Pokud je řetěz pewag servostar namontovaný správně, funguje jako ochrana ráfku.
Díky adaptérům 17 mm, 19 mm, 21/22 mm lze řetěz pewag servostar používat se všemi běžnými maticemi kol.
Řetěz pewag servostar lze namontovat na všechny originální ráfky na trhu.
To záleží na modelu velikosti řetězu. Pokud lze tuto velikost řetězu namontovat na nové vozidlo a nové pneumatiky (viz konfigurátor sněhových řetězů pewag), pak odpověď je ano. V takovém případě může být nutné nové přizpůsobení.
Poprodejní servis
V následujícím odkazu najdete video na přizpůsobení velikosti pewag servostar.
Postupujte následujícím způsobem: Posuňte posuvný přepínač ve směru „Open“ až na doraz, pak ho lehce posuňte zpět (ne úplně) a pak ho znovu úplně posuňte ve směru „Open“. Současně zatlačte celou ráčnu k ráfku. Pokud to nepomohlo, kontaktujte zákaznický servis pewag.
Pokud je řetěz správně seřízený, můžete zahájit jízdu. Po 100 metrech jízdy na mokrém povrchu by se řetěz měl správně usadit na pneumatice. Pokud ne, můžete odebrat jeden přídavný (žlutý) seřizovací prvek. Pokud je pořád příliš malý, můžete odebrat jeden šedý prvek. Ale pouze JEDEN, protože šedé prvky jsou důležité pro pružnost a napnutí řetězu.
Pokud je řetěz správně seřízený, můžete zahájit jízdu. Po 100 metrech jízdy na mokrém povrchu by se řetěz měl správně usadit na pneumatice. Pokud je příliš velký, je nasazený na pneumatice, ale není napnutý. Napnutí vizuálně zkontrolujete pohledem na zbývající prvky. Pružina musí být stlačená. Pokud ne, řetěz je příliš velký. Pak znovu nasaďte seřizovací prvky.
Číslo velikosti řetězu najdete na jedné ze čtyř plastových destiček.
Zkontrolujte, jestli pneumatika vozidla nestojí na ramenu řetězu. Abyste mohli úplně odstranit řetěz po provedení demontážních kroků, lehce pohněte vozidlem a úplně uvolněte řetěz.
Pokud adaptér nejde sundat z matice kola, vyšroubujte madlo, takže k matici kola zůstane upevněný pouze adaptér bez objímky. Pak našroubujte šroub do adaptéru a použijte šroub jako madlo k pohybu adaptérem tam a zpět, abyste ho uvolnili a demontovali. Čím více zašroubujete šroub do adaptéru, tím snazší bude demontáž adaptéru z matice kola.